Saturday, February 12, 2011

Flavonmax Club Dublin Ireland

Flavonmax Club



Hi all, I am a member of Flavon Club and I have Flavonoids available in Ireland. I have coordination point in Dublin that can supply everybody including existing members and new consumers. Flavon is available immediately in Dublin area and within a few days in other parts of Ireland.


We are starting a new venture in Ireland and we are looking for business partners and a new consumers. The field of application is Health/Wellness.


The Company name is Flavon Group and with the product line of Flavonmax it is growing rapidly in other European countries: HungaryPolandItalyGermanyUK and others. We are now expanding in Ireland.

Here is the business overview

Flavon Group homepage

The location
Lantern Centre
17 Synge Street
Dublin 8
http://lanterncentre.org/index.php?option=com_google&view=google&id=1&Itemid=57


Marcin   0872546027
flavonmaxdublin(at)gmail.com

7 comments:

  1. Cześć, Marcin! Czy w Dublinie odbywają się spotkania Flavonowe, są jakieś grupy? Jeżeli tak, to gdzie i kiedy? Będę bardzo wdzięczna :)

    ReplyDelete
  2. Witaj :)

    W Dublinie sa plany w czwartki o 18:00. Prezentacje robimy w Lantern Centre na 17 Synge Street, Dublin 8, turkusowe drzwi schodkami w dol. Nie slyszalem niestety o innych grupach, ale jak tylko kogos namierze to fajnie bedzie razem robic te prezentacje a w miedzyczasie zapraszam na moj plan. Ponizej jest link z mapa Lantern Centre

    http://g.co/maps/7qhfx

    milo ze sie odezwalas

    Pozdrawiam
    Marcin

    ReplyDelete
  3. Dziękuję za odpowiedź, Marcin :) Ja nie jestem w Dublinie, ale mam tam Kogoś "na oku". I, tak jak Ty, uważam, że razem raźniej. Kto wie, może z czasem nawiąże się współpraca :)

    ReplyDelete
  4. Czesc Iza,

    Fajnie, ze sie odzywasz. Mozesz podeslac znajomych na moje plany czwartkowe. Jezeli sie zainteresuja i zaczna promowac Flavon to napewno kiedys Ty do nas przyjedziesz na plan. W kazdym razie jesli znasz kogos kto pilnie potrzebuje flavon to daj znac, bo ja mam tutaj bufor i mam caly czas Flavon pod dostatkiem. Prosze powiadom mnie wczesniej na gmaila jesli zaprosisz swoich znajomych aby przyszli na plan ok?

    Do uslyszenia
    Marcin
    flavonmaxdublin(at)gmail.com

    ReplyDelete
  5. Cieszy mnie Twoja koleżeńska postawa :)
    ... i imponujesz mi swoimi osiągnięciami!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Iza :)

      a Ty jak dlugo zajadasz Flavon? Zaraziłaś już zdrowiem wszystkich dookola, czy dopiero startujesz?

      Mam nadzieję, że pozostaniemy w kontakcie

      Marcin

      Delete
  6. Zajadam już od jakiegoś czasu. Nie jest tak, że dopiero startuję, ale nie zdążyłam zbudować sensownej grupy. Były rozmaite przeszkody o których nie chcę tu za bardzo rozpisywać się. Teraz sytuacja zaczyna klarować się, a dużym ułatwieniem w pracy jest nowo otwarte biuro w Warszawie.

    Nie mam nic przeciwko kontaktom :))

    ReplyDelete